Subject: 19+ vanuses HPV vastane vaktsineerimine
From: "Egle Leinpuu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 14:21:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole HPV vaktsineerimise teemalise küsimusega.

Kas oskate mind juhendada informatsioonini, et mitme doosiga tuleb 
vaktsineerida täiskasvanuid kes soovivad vaktsiini teha omafinantseeringuga?

Vaktsineeri.ee veebilehel on kirjas 
<https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/content-editor/vanaveeb/Nakkushaigused/immunoprof/Lisa_1_vaktsiinid_ja_kasutamine.pdf> 
immuniseerimiskava välise info all tabeli kujul, et endiselt tuleb 15 a ja 
vanemaid tüdrukuid ning naisi vaktsineerida kolme doosi skeemiga, aga see on 
vist vananenud informatsioon. Uue info kohaselt piisab 12-18 a noortel 
immuniseerimiseks ühest doosist?

Lugupidamisega

-- 

Lugupidamisega

Egle Leinpuu

Medita kliinik

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

A Teguri 37b Tartu

I www.medita.ee

T 5 645 8430 või lühinumber 17101

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wAZdZIRQ86oBO-qDXlE3e_qEsAxHHXJXhX_lXhYP5tm38U4ZLcsdK-rLPz7IEahz7ETFzSUNE>